גנץ: "הבהרתי להורביץ ולפרץ שלא נחבור לאף מפלגה"

איתי גדסי No Comments on גנץ: "הבהרתי להורביץ ולפרץ שלא נחבור לאף מפלגה"

יו"ר כחול לבן בני גנץ התייחס לבקשת החסינות של ראש הממשלה כפי שהחוק מעניק לנתניהו ואמר: "הכנסת אינה עיר מקלט לעבריינים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ התייחס היום (רביעי) בישיבת הסיעה לתקיפה איראן בעיראק: "ההתקפה האיראנית על בסיסי הצבא האמריקאי מוכיחה שוב כי איראן היא סכנה לשלום העולם כולו וליציבות וביטחון המזרח התיכון. צה"ל הוא הצבא החזק באזור ואיני ממליץ לאיש לגרור את ישראל לאירוע שאינו קשור אליה. אם חלילה ינסו לגרור אותנו לאירוע- אני משוכנע שהתגובה תהיה עוצמתית, קשה, כואבת וחד משמעית" אמר גנץ.

על  זכות החסינות של נתניהו אמר גנץ: "המשתק הלאומי, החליט לגרור אותנו לבחירות יקרות בפעם השלישית אך ורק עבור חסינותו. אני מעריך מאוד את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואת התנהלותו הממלכתית לאורך שנים. אני יודע שהוא מבין מה הדבר שנכון לעשות בנוגע לבקשת החסינות של יו"ר הליכוד. הכנסת איננה עיר מקלט לעבריינים. נתניהו הוא זה שביקש לדון בחסינותו האישית. אני לא מתאר לעצמי שהוא עשה זאת כדי שלא נדון בה".

על הרכבת גוש השמאל אמר גנץ, "אין זמן ואין מקום לספינים. נפגשתי הבוקר עם יו"ר העבודה ח"כ עמיר פרץ ויו"ר המחנה הדמוקרטי ח"כ ניצן הורביץ. הבהרתי לשניהם שכחול לבן תמשיך להיות האלטרנטיבה השלטונית במרכז המפה ושהיא לא תחבור לאף מפלגה אחרת- לא מימין ולא משמאל. אני מצפה מהם לנהוג באחריות הנדרשת ולעשות את המעשה הנכון".

 



0 תגובות